lördag 8 mars 2014

En sammanfattning om vad som har hänt sen sist jag skrev. 
Jag har jobbat i 6 dagar, varit ledig 1, jobbat 6 dagar, ledig 2 dagar och sen jobbade jag 6 dagar igen och NU är jag ledig i 3 dagar :) Jätteskönt! Och denna helgen är min lediga i månaden. Planerna för ikväll är party i Göteborg med S och hans kusin. Organismen, en hiphop artist, som har blivit kompis med S, har skrivit upp oss på listan ikväll för hans releaseparty för nya albumet. Så det ska bli sjukt kul :D Dels för att faktiskt ha några planer när jag äntligen är ledig en helg + att det alltid är skönt att komma bort från Hamburgsund en sväng.

Anyway, här är bilder på vad jag haft för mig sen sist. 

Min snygga jacka som jag beställde på rea anlände, jag älskar den & alla dess kontraster.

Har haft sammanlagt 6st tjejer från Hamburgsunsskolan hemma i lägenheten.
Har rensat ut kläder och sålt till dom. 

På en ledig dag blev det frukost på Kap Horn i Grebbestad (bästa paninin) 

Jag & Sebbes lillasyster har bokat resa till LONDON!
Den 27-31 augusti roar vi oss med shopping och party. 

Behövs inga ord, finaste snap från S.

Ledig + Sol = TOPPEN
Blev shopping till lägenheten, nu är den SÅÅÅ fin!

Min till vänster, S till höger. Hemmagjord Pizza!
För att göra en lång historia kort så hamnade jag och min vän Emma hos en gammal herre
och där blev vi bjudna på hans favoritdrink, Gin & Tonic.
(Detta är ju så typiskt att hända oss och bara i Hamburgsund, godhjärtade människor)
Överraskade S med en stor frukost och en present, för han är så fantastisk att leva med.
Har efterblivna/ev LATA grannar.
Så jag & S skrev lapp om dom vill ha hjälp.

Har både bakat & ätit Semla på jobb!
Sebbe fick hög feber & jag kom med blommor samt ett krya på dig kort. 


Alla mail om Thailand börjar trilla in.
Även en påminnelse att vi INTE ska glömma att fylla i turistvisumet denna gången.
Jag bjöd hem mina två tjejkompisar från Hamburgsund på Tapas & Vin. 

Fick en underbar bukett av Elin.

Igår var jag ledig och fick pannkaksfrukost på sängen av min älskade. 

Testade mina nya brillz som jag köpte i USA och inte hunnit använda än.
Thailand, SNART!!!
Igår var jag ledig som sagt och då blev det Bowling och Pizza med våra fina vänner
och alla barnen i Uddevalla. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar