torsdag 13 mars 2014

Efter en heldag med nöje är jag hemma och har landat i soffan med lite choklad!
Jag började morgonen med att gå till frisören som sagt, och nu är mina slitna toppar borta och mitt hår ser genast fräschare ut. Sofia var grym och fattade precis hur jag ville ha det, så henne ska jag absolut börja gå till när jag vill ha fint hår. :) Därefter vart det raka vägen till massagen och åååh, gudomligt skönt! Hon visste exakta punkter och hittade spända kroppsdelar jag inte visste om. Fick också veta att jag vart väääldigt spänd uppåt nacken och även vid kindbenen och vid pannbenet så det är till största anledning att jag lätt får huvudvärk. Jag ska dit igen och ta en till ordentlig massage inom snar framtid, men tills dess blir det massage på en solsäng i Thailand vid stranden :)
Eva som masserade var grym och verkligen tog i så att det kändes och inte mesade som andra kan göra. Verkligen skönt! Fick även veta att hon gjorde fransförlängning och vaxade så det blir nog att testa innan sommaren :) Sminkar ju gärna inte mig på sommaren alls mer än maskara och det hade varit skönt att slippa på morgnarna när jag ska börja 06.00 på jobbet.
Jag var hos Eva i ca 1h 20 minuter och därefter tog vi bilen till Kville för att grilla hos Zeb och Sofie med alla barnen. Vädret är ju kanon så man får passa på att grilla och njuta för stunden! Hade det lika trevligt som vanligt men var väldigt trött (helt avslappnad efter massagen) så vi var där bara några timmar.

Nu blir det att kolla runt lite shoppar på nätet. :) Och sen myskväll med min älskling!
Jobb imorgon-måndag, sen SEMESTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar