måndag 23 juni 2014

God förmiddag måndag! En ledig måndag för omväxling skull :)

Min morgon började med att jag vaknade 05.20 helt klarvaken och sen vid 08.00 kom Zeb hit med lilla Nelix för lite barnpassning. Vi började kolla på Stuart Little i hopp om att han skulle somna och nu har han slumrat till här intill mig. :) Sebbe var hos frisören när Nelix kom hit och för en halvtimme sen kom han hem och åt frukost samt bytte om för att åka på utbildning.. :) men... Det var inte bara det, han kom hem med en present till mig! Jag fick en ny GHD gold Classic plattång för min gamla gav upp för två månader sen då ena plattan inte ville fungera. (Men den har hållt i över 5 år). Har lånat sebbes gamla under dessa två månader men efter man haft GHD vill man inte ha nått annat. :) är så glad över att ha en bra plattång igen som är mer skonsam för håret än plattänger med lägre pris! 

Nu ska jag vila med Nelix :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar