lördag 7 juni 2014

Hej mitt i natten!

Klockan är snart halv 2 och jag sitter ensam i lägenheten med musik och har lite choklad bredvid mig. Så underbart att ha egentid på kvällar, ibland. Jag agerar chaufför åt min Sebbe inatt då han skulle dricka lite öl med grabbarna :) Så snart ska jag väl hämta honom eftersom han ska jobba 8.30 imorgonbitti, haha! Själv börjar jag inte förrän vid 12 så jag ska ligga och dra mig ordentligt när han antagligen är bakis ;)

Från det ena till det andra då.. Isabellas student var igår (torsdags) och det vart en lyckad dag för oss och det verkade som hon hade kul hon med! :) Det viktigaste, trots allt. Jag och Sebbe hade ju förberett kvällen innan och på morgonen så vår lägenhet vart pyntad med ballonger, plakat och snören...

(nu ringde pojkvännen och ville hem.... så ska snabba mig med bilderna)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar