torsdag 5 juni 2014

Hej på er!
Jag har varit lite seg på att uppdatera kom jag på, men det har varit fullt upp den senaste veckan så datorn har blivit lidande så att säga. Har jobbat, varit med vänner, hade min pappa här i helgen, solat och haft det gött!

Kan berätta från i fredags tänkte jag.
Slutade kl:18 och fick besök av min pappa som bokat bord på Hjalmars åt han, mig och Sebbe. Blev lite skaldjursrätter och snack innan vi begav oss hemåt och tog det lugnt sen vart det inte så mycket mer. På lördagen åkte jag och pappa till Smögen för lite kvalitetstid med varandra. Vi shoppade lite och åt på en god restaurang vid namn Hållö. :) Fick en jättefin marinblå jacka och ett guldigt halsband med blått i. Superfina, tack pappa! Och efter några timmar så vart det hem till Hamburgsund. Vi avslutade helgen, jag och Sebbe, med att dra ut på ett berg med lite picknick och solade innan våra vänner hämtade upp oss med sin båt och vi åkte ut på en ö och grillade :) Sen vart det en kaffe på Bryggan innan vi begav oss till Grebbestad för pizza. En underbar dag helt enkelt med mycket sol.

Jobbade måndag och igår. Vart en runda till Uddevalla igår för student- och dop gåvor. Men det blev lite shopping till mig själv också, haha. På kvällen var vi och drack lite vin och öl på Bryggan med fina vänner. :)

Idag har jag vart ledig och likaså imorgon då det är Isabellas student som vi ska ha hemma hos oss. :) Så det har vart lite förberedelser och sådär ikväll, samt att jag har tvättat 5 maskiner tvätt... ÄNTLIGEN KLAR!









Klänningarna köpte jag på Bik Bok, väldigt vardagliga men ändå söta. Ynka 99:-/st.
Och skorna köpte min älskling till mig, för mina gamla var sönder, TACK <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar