tisdag 14 oktober 2014

Tjohej i kylan!

Det har inte hänt speciellt mycket på sistone mer än jobb och i helgen vart vi bjudna på middag både i fredags och i söndags. :)

I fredags blev det libanesisk middag med Emma, Mattias, Olle & Joel i Fjällbacka. Så himla gott, har aldrig ätit det innan. :) Plockmat, några flaskor vin och gott sällskap. Vi kom hem rätt tidigt och la oss till sängs redan vid 2.
Lördagen bjöd inte på så mycket mer än att vi åkte till Grebbestad med Emma & Mattias för att äta frukostbuffé på Sjögrens Café (rekommenderas!!!) och sen chillade vi bara hemma med gottis, film och käkade pizza.
I söndags vart det jobb för både mig och Sebbe, slutade klockan 18.00 och efter det så åkte vi till Fjällbacka för att hänga hos Oliver & Vickan med Emma och Mattias. :) Blev bjudna på långkok (typ tacos fast nån chiligryta) och hade det trevligt några timmar innan sängen kallade...
Denna veckan har jag 3 förmiddagspass med bakning istället för kvällspass med stängning då min kollega är ledig så fick byta till dom (inte mig emot att sluta 13.30 istället för att börja den tiden). Har bakat igår och idag, imorgon är jag ledig, torsdag är en heldag från morgon till kväll med jobb och fredag är det bakning - sen ledig heeeeela helg med mitt hjärta!

Annars då? Nej inget speciellt. Jobbar för det mesta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar