måndag 15 december 2014

Godmorgon!!

Woah, ja nu har min lediga helg passerat och f-a-n vad skönt att vara ledig två dagar på rak. :) Hela dagen på lördagen var vi ute på olika ärenden och åkte sedan till Bella Gästis för lite käk, sen fixade jag lite här hemma med julklappar och kvällen var lugn.. :) Granen fick komma upp också så nu är det extra mysigt i lägenheten..

Annars sen sist har jag jobbat och jobbat och jobbat lite till.. Har inte så intressanta saker att skriva i bloggen då så därför blir det glapp här och var..

Något annat kul?!
Jobbar denna veckan, sen på måndag den 22 december åker jag med det tidigaste tåget ner till Malmööööö för att stanna där till på fredag den 26 december! :)
Sen jobbar jag tre dagar och då ska jag iväg till Norrland med Sebastian för att fira nyår, åka skidor & ha det gött veckan ut - wihooo!


Fyllde mina ögonfransar för snart en vecka sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar