fredag 19 december 2014

Happy fridaynight!

Jag har jobbat idag fram till 20.00 , duschat - ätit - chillat.
Nu sitter jag i hallen, på golvet, bredvid vår lilla julgran och har precis lockat hela mitt hår och för första gången lyckats! Har på mig Sebbes gosiga Obeyhoodie, redbull bredvid mig och tung hip-hop på spotify! Trots att jag ska jobba hela dagen imorgon så klagar jag inte på denna fredagkvällen trots att jag är ensam hemma.. :) Ska hämta Sebbe om nån timme från Tanum innan jag ska lägga mig.

Bara lördag & söndag kvar, sen är jag ledig i 5 dagar (!) Sååååå skönt!
På söndag slutar jag tidigt och då ska jag först följa med Sebastian när han ska vara tomte hos några kids och sen ska vi träffa hans familj för att byta klappar och jag ska säga hejdå. Sen ska jag och Sebastian ha vår julafton tillsammans är det tänkt. Lite prinskorv & köttbullar, mysa, byta julklappar och mysa igen eftersom jag tar 07.00 tåget på måndag ner till Skåne. 


Några låtar som är niiiiiice...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar