måndag 12 januari 2015

Å R S R E S U M É  2 0 1 4 !

Ett händelserikt år har passerat, mycket resor och små äventyr är nu minnen och jag blickar efter ett nytt år med nya äventyr! :)

I min årsresumé tar jag enbart det största händelserna på månaden och inte så detaljerat, så mycket man hinner med på 365 dagar egentligen.

JANUARI
x Förutom att jobba så åkte jag nästan direkt till Stockholm för att hänga med min syster
x Snön kom till Hambrugsund så det blev en del pulkaåkning och bus med vovven





FEBRUARI
x Började med ICA personalfest som hölls på Stenungsunds Yacht Club med egna sviter. Det bjöds på spa, trerätters middag, alkohol & dans långt in på småtimmarna. Alla kollegor & deras respektive!
x Sebbe fyllde år och fick en Thailandsresa utav mig i present månaden efter
x Därefter var det Alla <3 Dag och jag överraskades med presenter på sängen, café frukost samt fonduémiddag på kvällen utav min Sebbe.




MARS
x Vi åkte till Göteborg för att gå på "Organismens" spelning och jag fick träffa Sebbes kusin för första gången, så fin och rar tjej, Yasmine!
x Vi åkte till Thailand och var borta i nästan 3 veckor. Förutom matförgiftningen jag drabbades i Patong så var resan bra (dock väldigt varmt och jag kan tyvärr inte rekommendera Phuket).






APRIL
x Jag fyllde år och överraskades på flygplatsen att vi skulle åka till Stockholm och vara där i några nätter samt träffa syster & hennes fd respektive. Vi firade mig på "Himlen" som hade en helt fantatsik utsikt över Stockholm.





MAJ
x Sebbes lillasyster Isabella hade sin studentbal




JUNI
x Sebbes lillasyster Isabella tog studenten
x Högsäsongen började på ICA
x Sebbe blev gudfar åt lilla Nelix
x Jag åkte till Stockholm för att hänga med min syster i 5 dagar







JULI
x Jag, mamma & pappa åkte till Vimmerby för att gå på ALV och mysa runt i 3 dagar
x Jag och Sebbe åkte på roadtrip i 4 nätter, först hamnade vi på ett slott, därefter en liten stugby som vi paddlade kanot och sista dagen då vädret var kasst åkte vi till ett spa och gottade oss en natt.

 





AUGUSTI
x Jag & Sebbe åkte upp till Norrland då vi var bjudna på bröllop
x Jag & Isabella åkte till London för en weekend, det blev mycket shopping och vin.









SEPTEMBER
x Jag & mamma åkte till Cala Bona - Mallorca i en vecka och bara göttade oss, sjukt skönt!




OKTOBER
x Det vart en månad fylld med jobb.


NOVEMBER
x Jag bjöd min syster till Göteborg med hotell & Spa för hon hade fyllt 20 år. Vi fick shoppat nästan alla julklappar, åt gott, var på Universeum & Liseberg.
x Jag vart medbjuden på Sebbes personalfest som hölls på Tanumstrand med övernattning, julbord och show.





DECEMBER
x Julen firades i Skåne från 22-26 december, det var avslappnat och behövligt.
x Nyår firades uppe i Norrland med Sebbe och hans släktingar, riktigt mysigt! Vi åkte skidor, åt gott, sov i mängdes, badade badtunna, sparkade spark, åkte pulka i hög fart nerför en hemsk backe, såg en flock renar på ca 40 stycken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar