tisdag 13 januari 2015

ORANGE IS THE NEW BLACK -BOOK.

Jag är en tjej som aldrig fastnar för serier. Eller jo, en gång, när OC var inne på sin tredje säsong så började jag kolla på säsong ett. Sebbe har försökt och försökt med många olika serier då han är helt tvärtemot med att ha lätt att kolla serier. Men jag kollar på nått avsnitt helt ointresserad tyvärr.
Men.... man ska aldrig säga aldrig. Orange Is The New Black kom ut på Netflix och direkt när den kom ut så började vi kolla på den, och jag skulle liksom ge den en chans... Ha ha, jag kunde inte slita mig, helt seriöst. Nu har man ju sett säsong 1 och 2, väntar ivrigt på tredje säsongen... MEN!

Idag... när jag satt i kassan på jobb så fick jag en kund som köpte en pocket... och det var inte mindre än OITNB skriven utav självaste Piper som är huvudkaraktären i själva serien, som är baserad på hennes historia i det kvinnliga fängelset. Jag kunde inte låta bli att köpa den själv, så... efter att jag läst ut min älskade Zlatan så ska denna boken slukas :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar