lördag 3 augusti 2013

Lördag & snart jobb!

Ska jobba en timme tidigare idag då min kollega ivrigt vill börja sin semester vilket jag förstår så jag ställer upp och börjar kl 13.00 istället för 14.00 - 20.00. Även om dom lovat sommarens varmaste dag här så blåser det rätt mycket och är molnigt (så glad att det inte är tvärtom när jag jobbar) Åskan ska också visa sig runt 14.00 så det blir en perfekt jobbdag då, om den nu vill komma. Ikväll är det dessutom det sista "sena" arbetspasset för mig i Baket, för nästa vecka är det inte skift längre då sensommaren dragit igång. Helt galet hur sommaren har gått snabbt. men snart - LOS ANGELES!

Hade tänkt blogga igår när jag var ledig men jag åkte först till mamma och pappa för en sen frukost innan jag och mamma åkte till Smögen för att shoppa. Hittade ingenting till mig själv, men jag hittade en väldigt fin och clean tröja till Sebbe som han tyckte om :-) Kul! Efter några timmar så åkte vi hem, mötte upp Sebbe och handlade mat.. Chillade sen på kvällen då Sebbe jobbar 12 timmars pass idag.

I förrgår var vi på Bella gästis, jag och min familj med sebbe och hans föräldrar, för middag! Det gick väldigt bra, och god mat serverades. Allting uppskattades och ja, nu har våra föräldrar träffats för första gången. Hela kvällen var väldigt lyckad med andra ord :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar