måndag 7 juli 2014

Lexington Jocelyn Jacket

Jag stannade uppe inatt och klickade hem min älskade jacka som jag suktat efter i över 2,5 år! Nämligen en Lexington Jocelyn Jacket Snow White. Jag vet inte hur många gånger jag har testat den i olika butiker runt om i Sverige haha. Eftersom den kostar 3000:- så har jag alltid "väntat" med att köpa den för jag har velat lägga pengarna på något roligare. När jag var i Stockholm nu senast så var den nersatt på 30% och jag var väldigt nära på att köpa den men hejdade mig då jag kände att jag ska ju till London och att den säkert finns där... MEN... inatt så var jag inne på Lexington's hemsida och där var det 50% så jag klickade på köp. Och nu snart har jag den här hemma! 

Materiell kärlek. 

Jocelyn Jacket
Jocelyn Jacket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar